Specializace: Stavební právo, Právo IT a telekomunikace, Finanční právo, Akvizice a transakce, Development, Real Estate
Michal získával zkušenosti s vyjednáváním smluv a mezinárodních kontraktů jako podnikový právník v IT společnosti (Compass Communication a.s.), zaměřující se na vývoj softwaru pro tuzemskou i zahraniční klientelu. Ve stejné společnosti později také získal cenné manažerské zkušenosti jako samostatný projektový manažer, a to hlavně v oblasti vyjednání a řízení kontraktů, řízení projektů, vedení týmu a související řízení lidských zdrojů. V roce 2015 pak zahájil praxi advokátního koncipienta u advokáta Mariana Vařečky. Během své praxe se dále věnoval zejména právu IT, obchodnímu a korporátní právu. Postupně se začal zaměřovat také na právo Real Estate (zejména právní podpoře developmentu a provozu obchodních center) a na právní zajištění akvizic a investičních projektů, na kterých participoval při vyjednávání právních a obchodních podmínek transakcí.
Od roku 2020 působil jako samostatný advokát a transakční poradce, v různých pozicích se podílel na desítkách akvizičních procesů u nás i v zahraničí a dále se věnoval oblasti energetiky a fotovoltaických elektráren, developmentu a komerčním nemovitostem, zejména retail parkům a obchodním centrům. Své právní a obchodní zkušenosti využívá při právní podpoře architektonických a projekčních kanceláří, při komplexním právním zajištění života investičních projektů a při vyjednávání souvisejících úvěrových smluv s bankami.
Michal vystudoval magisterský obor aplikovaná informatika na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity a magisterský obor management na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity. Do oblasti práva přišel již s několikaletou zkušeností z různých manažerských pozic, a dokáže tak svoje zkušenosti z podnikatelské praxe zúročit při řešení právních problémů našich klientů.
V dosavadní praxi se nám osvědčil model preventivní ochrany práv klienta. Správné uchopení problému hned na začátku a proaktivní přístup ze strany právních poradců předchází následným komplikacím a sporům, ale hlavně v součtu ušetří klientům spoustu prostředků. V tomto smyslu je naším cílem zabezpečení trvalého a bezchybného servisu pro klienty.